חדר ילדות מעוצב

עיצוב חדר ילדים - החדר של רומי

חדר מעוצב לילדות אוטומטי משדר לי עדינות ורוך. כשאני נפגשת עם הלקוחות הקטנות שלי לשיחה ראשונית, מעניין אותי לדעת מה הן אוהבות, איזה צבעים יעדיפו, מה תחומי העניין שלהן, מה התחביבים שלהן, כל הפרמטרים האלה יעזרו לי לעצב עבורן חדר קסום שיתאים להן. לאופיין וטעמן. כל ילדה יודעת לספר לי מה העדפותיה, מה היתה רוצה לראות בחדר שלה. מה היא אוהבת ומה היא לא רוצה שיהיה בשום אופן. 

אז האם זה נכון שרובן רוצות חדר ורוד? התשובה, אני חייבת לציין – שלא בהכרח. יש ילדות שיעדיפו גוונים אחרים, שלא לומר יתנגדו לחדר ורוד (מפני שלדעתן הצבע הזה משדר ילדותיות). על כל פנים, גם אם זה חדר בגוונים אחרים אני יכולה להבטיח שתתקבל תוצאה נהדרת ושלכל ילדה תהיה ממלכה קסומה שמתאימה רק לה.

אני רוצה להמליץ לכם על כמה שילובי צבעים מוצלחים בחדרי הילדות.   

פודרה/ ורוד משולב עם לבן וזהב

עיצוב חדר ילדים - כרמל 6

בחדר של כרמל בת ה-3 חלק מקירות החדר נצבעו בגוון פודרה שאני מאוד אוהבת (מניפה של נירלט 0125IS) , יתר הקירות נשארו לבנים. את הזהב הכנסתי לחדר במדבקות עיגולים זהובים שהודבקו רנדומלית ויצרו עניין על הקירות של החדר. כדי להגיע לתוצאה טובה צריך לחזור על הגוונים הנבחרים כמה פעמים בחדר. למשל, הכילה שתליתי גם היא סוג של גוון זהוב, הגוון הורוד חוזר לנו בחדר במצעים ובשטיח, הלבן חוזר בחלק מהכריות, בוילון וברהיטים.  

תכלת משולב עם אפור ולבן

בחדר של לוטם בת ה 11 אין בכלל איזכור לצבע הורוד מתוך בחירה והעדפה שלה. מכיוון שלוטם ביקשה חדר בגוונים של תכלת- הוספתי אותו בשטיח, בכריות, בתמונות ושילבתי אותו עם אפורים שבאים לידי ביטוי בצבע הקיר, הכיסא וגם הכרית. את הלבן רואים בחדר על החלק התחתון של הקיר, הרהיטים הוילון והמדף. 

אפרסק, לבן וזהב

עיצוב חדר ילדות - נועה

החדר של נועה בת 10 מעוצב בגוונים של אפרסק. זה שילוב של כתום עם ורוד. גוון האפרסק בא לידי ביטוי  בצביעת הקיר בחלקו התחתון וגם בנגיעות נוספות על השטיח. הצבע הלבן חוזר על עצמו בחלקו העליון של הקיר, המצעים, הוילון והרהיטים. את הזהב והקש הכנסתי להשלמת המראה במקרמה, הסל אחסון, הכריות, המראה העגולה ולוח ההשראה.

ורוד, לבן, עץ

החדר של הלל בת ה- 6 מעוצב בגוונים של ורוד, לבן ועץ (נכון שעץ לא נחשב לצבע אלא לחומר אבל העץ הביא איתו את החמימות וההרמוניה לשני הגוונים האחרים). בחדר הגוון הורוד בא לידי ביטוי בחלק מקירות החדר כדי לא להעמיס מידי וגם בשטיח, בכיסא, במצעים ובלוח המגנטי. את הגוון הלבן יש לנו בחלק נוסף של הקירות, גם הוילון, הכילה והרהיטים. העץ חוזר על עצמו בחדר בפרקט, בשולחן הכתיבה ובשרפרף לצד המיטה.  

אקווה, לבן ופסטליים

חדר משותף לקרני בת ה- 3 ונרי התינוקת מעוצב בגוונים פסטליים עדינים ושמחים. כדי ליצור חדר צבעוני אך במינון נעים לעיין 2 קירות החדר נצבעו בגוון אקווה (מנטה) וגם השטיח נבחר בגוון דומה. את יתר הקירות השארתי לבנים כדי לא להעמיס על העיניים, בנוסף נתלה וילון ארוך מעט שקוף. את הצבעוניות הפסטלית הכנסתי לחדר במדבקות קונפטי , תמונות קיר, וכיסוי המיטה. 

סגול, קרם וקש

החדר של שיר בת 13 מעוצב בגוונים של סגול, קרם (בז' עדין) וקש/עץ. חלק מקירות החדר נצבעו בגוון סגול כדי ליצור חיבור הרמוני לשולחן והמיטה שהיו קיימים בחדר קודם לכן. חלק אחר של הקירות נצבע בגוון קרם כדי ליצור אוירה רגועה. גם את המצעים והכיסא בחרתי בגוון דומה. את הקש הכנסתי לחדר בשטיח היפה, כיסא הנדנדה והאהיל של החדר.   

על קצה המזלג בחרתי לכם שילובים מוצלחים שתמיד עובדים יחד. החוכמה היא באיזון והמינון. לנסות ולהישען על שלושה גוונים שחוזרים על עצמם בחדר, זה יכול להיות בכל פריט, בטקסטיל, ברהיטים והקירות. אל תפחדו לשנות. אל תפחדו מצבע. תכניסו צבע בכל דרך אפשרית כדי לתת חיים ואופי לחדר של הילדות שלכם. 

מקווה שעזרתי, תודה שקראתם

שלכם, אורית